Guest guest Posted June 20, 2004 Report Share Posted June 20, 2004 Hej Heidi I m danish and Heidi is to, my english is bad but I will try anyway. I have breastcancer and are taking ldn 3 mg every night, has done that since January 2002, I have stiffness in my legs in the morning. I can move it away by walking, kind of walking my legs warm Heidi jeg ved ikke hvad du fejler, men som sagt så har jeg haft brystkræft og tager LDN I håbet om at det kan forhindre mig I at få tilbagefald af sygdommen. Jeg fik kort tid efter jeg startede med LDN morgenstivhed i mine ben, jeg drønede til min egen læge og klagede min nød, jeg var bange for at det var en permanent skade fra min kemo. Jeg fik besked på at holde pause med LDN og se om det forsvandt, og det gjorde det. Jeg er sikker på det er en bivirkning fra LDN, og for mig betyder det ikke noget, det forsvinder når jeg bevæger mig, hvorvidt du skal holde med LDN eller ej ved jeg ikke noget om, men som jeg læser folks historier her så styrker LDN vores immunforsvar på en måde vi ikke kan på anden måde. med venlig hilsen Helen Ørndorf --- Outgoing mail is certified Virus Free. Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com). Version: 6.0.708 / Virus Database: 464 - Release Date: 18-06-2004 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts